Πεδία εφαρμογής για αποφάσεις που αφορούν:
- Αξιολόγηση διακριτών δραστηριοτήτων (π.χ κλάδος παραγωγής, εμπορικός κλάδος)
- Αξιολόγηση υποκαταστημάτων ή σημείων πώλησης
- Αξιολόγηση δικτύων πωλήσεων (π.χ χονδρική, καταστήματα λιανικής)
- Αξιολόγηση τμημάτων πελατολογίου (π.χ εξαγωγές, ανά γεωγραφική περιοχή, ανά πωλητή)
- Αξιολόγηση ομάδων προϊόντων
Αναμενόμενα οφέλη:
- Εντοπισμός δραστηριοτήτων με ζημιογόνα ή χαμηλή κερδοφορία
- Εντοπισμός δραστηριοτήτων με χαμηλή παραγωγικότητα
- Αξιοποίηση των πόρων της επιχείρησης στις κερδοφόρες δραστηριότητες.