Πεδία εφαρμογής για αποφάσεις που αφορούν:
- Καθορισμός χαρτοφυλακίου προϊόντων της εταιρίας
- Επιλογή προμηθευτών
- Σχεδιασμό παραγωγικής διαδικασίας
- Επιλογή καναλιών διανομής
- Σχεδιασμός τιμολογιακής πολιτικής
- Ενέργειες για την μείωση του κόστους πωλήσεων & διάθεσης των προϊόντων
Αναμενόμενα οφέλη:
- Γνώση του καθαρού περιθωρίου κέρδους, ανά προϊόν ή ομάδα προϊόντων.
- Συγκέντρωση των προσπαθειών μας, στην προώθηση των πιο κερδοφόρων προϊόντων
- Εντοπισμός ζημιογόνων ή χαμηλής κερδοφορίας προϊόντων.
- Κατάλληλη τιμολογιακή πολιτική, που αυξάνει τα έσοδα & μεγιστοποιεί τα κέρδη
- Επιλογή κερδοφόρων καναλιών διανομής
- Κίνητρα και συστήματα αμοιβής προσωπικού, που επιβραβεύουν την συνεισφορά τους στην αύξηση των καθαρών κερδών και όχι μόνο των εσόδων της επιχείρησης .